dan före doppardan

Imorrn äre julafton gott folk! Yeeey..
Öppna paket och mysa och så.. Äta äckelmat också men det gör inte så mycket!

Min kisse ska heta tingeling, haha sjukt namn men hon är så söt. Lika söt som peterpans tingeling, om inte sötare^^
Ebba är överlycklig, och idag sov de till och med tillsammans.. Jättesöta!

Idag måste jag:
Duscha ebba.
Duscha mig själv.
Åka upp till centrum och hämta några grejer från apoteket.
Promenera med ebba.
Leka med tingeling.
Dammsuga och dammtorka mitt rum.
Fixa iordning Davids julstrumpa.
Lämna in mina snowboardar på vallning.

Okej, allt utom det sista ska jag hinna innan klockan blir fyra, för då kommer David och hämtar mig och brädorna!
Kanske borde rappa på! Äte lite frukost och så, hej o hå!


Sötnosar..
Ebba och tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0