årets sista dag

Nu är jag riktigt irriterad!
Hade skrivit klart ett inlägg så bara stängdes internet ner, kopiss!

Aja, jag skrev iaf att min farfar fyllde år igår, 84 år är han nu så grattis till han, stackarn.
Vi åkte så klart dit och firade honom och åt middag också.

Sen skrev jag väl att jag bara segat de senaste dagarna och åkt runt med David...
Och antingen i måndags kväll eller i tisdags kväll gick jag och David hem till en av hans gamla crosskompisar och köpte massa grejer till mig av honom haha. crosskor, hjälm, skydd och kläder.. För 1400, snacka om värt det! Det var knappt använt också, haha. Annars hade det ju inte vart lika kul hihi. Dock ska jag köpa nya kläder bara..
Och sen är det bara för David att bestämma för vilken cross jag ska ha haha!
Men det blir till våren yo!

Ikväll blir det först middag här hos mig, sen går jag och David hem till patrik om allt blir som planerat.
Antagligen är vi där hela kvällen och firar hihi!

Nee nu ska jag slänga i mig lita frukost och sedan börja fixa mig lite, iaf duscha.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS!
2010, det kommer kännas skumt att börja skriva och säga det tycker jag. Wey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0