älska julen

Julen har gått sjukt fort! Och den har vart sjukt bra och mysig!
Började med att jag och David åkte och kollade på avatar dan före juafton, sjukt bra film som alla måste se på bio!
Sen var det julafton som började med julstrumpor och frukost.
Jag och David gick hem till honom och sa god jul, jag gick hem igen och gjorde mig iordning till kvällen.
Vid tre åkte jag mamma pappa tingeling och ebba till farmor och farfar.
Farmor hade brutit handleden utan att hon åkte in och gipsade så hon mådde inte så bra!
Sen var det julklappar!
Och gissa vad jag fick? :D
En kissemisse såklart, bästa!
En massagefåtölj, haha! Den där superduper skönaste från elgiganten, jag tror jag döööör!
Hero band fick jag av farmor och farfar, sånna trummor o grejer!
Smycken, kläder och smink och lite sånt..
massa bio och pengar.

Fick också en mega snygg skjorta av David men den passade inte, så när vi skulle byta så fanns det bara en kvar som var för stor, så fick lämna tillbaka den. Fick också en parfym av honom, jennifer lopes, live. Luktar huur gått som helst! Så fick jag ju en såndär grej som man lägger på bilsätet så det ska bli varmt också..Bara för att inte hans riktiga i bilen funkar haha. Så slipper jag frysa hihihi.

Sen har tiden bara gått!
Igår var jag och David och handlade i jakan och kista, idag var jag och sara i stan.
Handlade en mössa igår och ett par strumpr och tights idag.

Det här blev långt.. men så blir det ibland haha!
Nu kom jag precis hem från coop med David, vi ska laga tacos snart, när han kommer ur duschen!
Gottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0