9. woh!

Nu har jag precis kommit hem från ett bröllop där jag julia och sara jobbat. Det var kul och tiden gick snabbt. Serverade massor av mat och vin och sånt. Har ont i benen nu eftersom köket var på bottenvåningen och alla gäster satt där uppe, så har väl sprungit upp och ner för den där trappan typ 100 gånger! Men inget man klagar på när vi känade 1200 var på 8 timmar. riktigt bra!

Nu kommer David och min lilla ebba hem, David fick passa henne idag, samt komma hem till mig och mata katten och allt sånt. Tack rara du<3

Jag är hungrig! Hann typ aldrig äta något där borta, var så mycket att göra hela tiden så ska nog kila iväg till köket nu och hitta nånting smaskigt. Godnatt!


Puss puss jag är glad. och det är skönt att du äntligen är hemma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0