17. fredag

Har varit i skolan en hel dag och det känns redan som en hel evighet. Längtar bara till det tar slut nu. Är så trött!
Men lite kul har det väl vart också..
Ikväll tog jag med ebba till jessi, kul kul hah! Vi hade kul med webcamen, lekte fjortiz och sånt. yo!

Imorrn ska jag jobba med sara och julia hemma hos någon och servera och blanda drinkar o sånt, haha! Blir säkert kul.
Men först ska jag och min kära pojke sova lite! Natti.

Eller förresten! Min fasten fyllde 50 igår ja! Vi hälsade på och fick mat osv.. Grattis till henne lite i efterskott.
På tisdag äre min tur!!!!!

HEJHOPP!!


Bjuder på denna bild på mig och jessi från kvällen hahah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0