16. sista dagen

Idag har jag varit på bio med sarah, vi såg harry potter. Den var bra. På hemvägen träffade vi emil och filip och deras vän, trevlans. Senare blir det träning, och det är match på söndag, fy fabian. Jag som är så otränad och fin, wuuu!
Klippte mig igår förresten, blev helt okej, utom luggen förstås som jag inte alls tycker om. Men vad gör man dåååå. David blev iaf nöjd, nu e jag tydligen hans "rock tjej"?

Imorrn börjar skolan. Usch och fy och blä! Sommarlover har gott aldeles för fort och trots att jag gjort en del känns det inte som man kommer ihåg någonting av det. Som ett avslutat kapitel nästan utan minnen.

- Midsommaren firades på sarahs landställe, mys!
- Väldigt mycket lillsjön då det var så varmt.
- Usa med pappa och laget i två veckor. GRYMT!
- Åre med David, sjukt underbart.
- Skara med David, brabrabra!

 
Bilder från skara, campingen och sommarlandet. super bra!

Och nu äre slut. Imorgon tar allt det jobbiga över igen. Det ända jag kanske kan se lite fram över är väl min födelsedag, nu på tisdag. Men annars är det inte mycket mer. Dessutom längtar jag inte speciellt mycket efter att bli ett år äldre heller, förstår inte vad själva grejen är.
Nej nu måste jag ut på långprommis med min lilla ebba! Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0