14. long time no see

Skara var underbart! Vädret var på topp vilket var bra, men också gjorde så att det var väldans mycket folk. Men jaja vi hade det mysigt vilket ändå var huvudsaken.

De senaste dagarna har jag inte gjort speciellt mycket.
I måndags var jag med sara emil och filip och på kvällen var det första träningen för hösten.
I tisdags åkte jag och mamma runt lite bara och sedan följde jag med David till crossbanan, han ville att jag skulle fota men det hade regnat så mycket så jag inte orkade.
Igår var jag med sara i stan och letade pressent till jossan, senare blev det bio med gubben. Sommaren med göran, den va kul.
Och idag, läste jag ut boken. Å herre. Vad ska jag göra nu? Usch vad tråkigt!
Senare ska jag städa och bara ta det lugnt tror jag, har ont i huvudet som tusan. Måste leta upp en valpkurs jag och min lilla ebba ska börja i också, hihi.


Juste! Blir så trött på kungsängens vårdcentral!!! Fy fabian. Jag har haft utslag nu som nästan kliat mig till döds känns det som, i sådär fyra månader kanske. Plus att det har smittats till David och mamma bara för att de pillat på mycket på mina dumma prickar över hela kroppen. Har också varit hos läkaren fem gånger nu och sista gången kom de fram till vad det var. Så irriterade på att de inte bara kan ta allt seriöst på en gång, istället fick jag krämer som bara gjorde det värre hela tiden. Men jaja, nu ska det försvinna, hoppas verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Belma

Hoppas det går över nu! Inge såna besvär ska du ha! Bamse kram <3

2009-08-13 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0