12. vad gör man..

De senaste dagarna har jag läst, städar och gått ut med min hund. haha! känner mig vuxen, en lat vuxen.
Men boken är bra och man klarar inte av att sluta, den mest spennande av dom alla! Vilket ifs är bra eftersom det är den sista, man vill ju inte bli besviken.

Igår skulle jag och David laga middag, vi åkte till coop och var rätt glada till en början. Det slutade med att vi gick där ifrån lika griniga båda två för att han inte var sugen på något jag föreslog och tvärt om. HAHA! Jag var jäääääätttegrinig för att jag var så hungrig och det visste han om, han känner mig. David tyckte att vi kunde äta rester men nej det ville jag absolut inte. 
Så vi åkte hem till mig igen, jag vägrade prata med honom och han fick inte nudda mig. Även fast jag bara vill skratta, men jag var för hungrig för det. Jag vet inte varför han gjorde det, kanske för att jag skulle bli glad igen(?). Han plockade ur diskmaskinen, ställde in den smutsiga disken och tog undan min frukost jag inte orkade ta bort på dagen. Ställde i ordning allting och gjorde det jättefint efter sig.
Klart blev jag lite gladare men eftersom klockan var mycket och jag inte ville ha något som fanns hemma var jag fortfarande arg. Då gick David plötsligt och sa att han skulle hämta matlåda till idag. Herre vad arg jag blev, han bara gick och sa att han var tillbaka om 10, vilket han också var.
När han kom tillbaka tog han sina händer över mina ögon och förde mig till köket (Jag var säker på att han hämtat mat från sina föräldrar), men när han tog bort sina händer stod det en pizza och cola till mig på bordet.
Haha jag var inte arg längre men ändå, David skulle bara göra äggtoddy till sig, som misslyckades helt, han tuggade skal hela tiden. Jaja det var den knäppa dagen. Puss på min gosing! Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0