10. psyko

Igår var jag med David hela dagen. Vi vaknade sent och tog det lugnt en stund. Sedan for jag han och ebba till jakan en snabbis för att köpa den sista boken till mig. "Så länge vi båda andas", tycker det är förfärligt att det bara är en bok kvar och sen är det slut.
Efter jakan kände vi att tiden behövde gå snabbare så vi for in på donken för att köpa två mc flurry som vi kunde sitta och smaska på vid vattnet i stäket. Sjukt mysigt!

Sedan åkte vi hem till farmor och farfar för att äta middag, faster kom dit också. Rätt så trevligt faktiskt, jag brukar tycka att det är rätt drygt där men igår så var det faktiskt helt okej. Berodde nog väldigt mycket på att David följde med, och att vi drog ut på tiden genom att spela kort.

Idag har jag bara slappat! Det var Davids första jobbdag idag så det passade bra att ta fram boken när jag vaknade. Stört bra!!! Snart kommer han ifs hit och det ska bjudas på mackaroner, passande till vår dag. Men vad gör det när han själv har bett om det?
Tjoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0